AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Sunday, April 3, 2011

cik suami yang xsabar nak p melancong


ho ho..gambar kat bawah adalah gambar cik suami yang beria2 suruh saya siapkan beg untuk p langkawi..padahal lagi 2 minggu ok..saya ulang 2 minggu..sebagai isteri yang solehah sayapun siapkanlah beg untuk ke langkawitu..lepas jer saya siapkan beg dia ngan cik man pun aper lagi dok usunglah ke hulu ke hilir beg tu..cam budak2..selalu dia akan kutuk2 saya biler saya siap beg balik kampung awal2 ni dia plak....




sanggup tu beli beg baru semata mata nak ke langkawi



beg yang telah siap di isi baju walaupun lagi 2 minggu baru nak p..adoi


pstttttttttt macam model iklan beg x???haha

No comments: