AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Friday, April 10, 2009

azam????


azam????woit azam apa tengah2 bulanni...hah??????he heh..nilah tabiat aku....bilerlah aku nak rajin tulis entry kat dalam blogni?????cemburu giler tengok blog orang lain yang mcm2 entry...well arini kejr cambiasa..rehat kitorang gunakan dengan sebaiknyer p jalan2......sangant gumbira biler duit ot dah masuk...walaupun ciput tapi sangan gumbira...lepaslah juga nak belanja samapi dapat gaji...lambat lagi pulak tu gaji.....kitorang p 2 kereta tapi kat sana terpisah plak....besar sangat ke metro kajangtu samapi xterserempak langsung ngan dioarng.....last2 jumpa masa nak masuk pintu tempat kejer...dan akhirnya aku n the geng masuk kejer lambat....bukan lambat sangatlah...dalam 15minit je...cuak betul nak masuk....my bos plak ada kat luar...tapi oraitlahcz diapun tengah lepak mkn kacang kat luar.......sangat rindu pada kengan dulu dengan geng2 lama.....lama giler tak sambut birthday reramai cam dulu...layan gambar jerlah ok