AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Friday, October 16, 2009

raya under mosti..




jom kawan2 join aku pi raya...p raya under mosti kat PICC...kitorang semua p naik bus...yang bagi nama ramai tapi yang pxramai..lantaklah yang penting misi makan free dapat dijalankan...sampai dalam pukul 2...pukul 4 baru boleh makan...dengan ucapanlah...persembahanlah..biler boleh makan aku apa lagi pecutlah ke gerai makan mencari nasi...giler tahap kelaparan yang memuncak...warghhhh nasi mana????layan jerlah benda lain...asalkan boleh kenyang heh he....

gambar bersama kawan2 yang keboringan n kelaparan

bithday cikman


erm pejam celik pejam celik anak akupun dah setahun....apa sambutan kitorang???biasa2 jer...almaklumlah bdgetpun biasa2 jer...tapi yang penting dua dua belah kena sambut...firstime rasa mcmna sambut birthdy anak sendiri...selamat hari jadi yang pertama sayang...mama sayang sangat kat iman...iman lah hantar yang mama ada....(miskinlah katakan)belah husband aku wat makan2 laksa..makan kuih raya...tu jer...satu kampung tau panggil..aduh penat giler...ramai beb yang datang...then kitorang beli kek...n makanan ringan untuk budak2..adalah dalam 50 bungkus...gambar nanti aku tempek banyak2 sekitar majlistu...malam baru potong kek..potong kek ngan family2 jer..cikman boleh join budak2 lain makan walaupun sebelumtu dia asyik berkepit jer ngan aku..dah besarlah tu konon yer...he he...jangan marah cik man....hadiah kitorangbeli masa balik tepeng rumah aku...kitorang abgi kereta kat dia....warna bir...alahai bilerlah boleh tempek gambar walaupun banyak giler aku tang guna handst....sapellah nak sedekah kamera kat aku ni sila angkkat tangan yer...n belah aku just beli mee goreng n kek....tapi yang special ada topi birthdy...kitorang sambut kat rumah bang sulung aku...thnks ejo sponsor makanan tengahhari n temapt birthndy...kredit tu her.....sabar2 nanti aku letak semua gambar tu ok.chow dulu...pengumuman oiii aku dah adanak teruna..saper nak masuk meminang boleh datang yer...isi form dulu

birtday kat rumah mertua


birthday kat rumah aku



hadiah kereta untuk hero aku

balik kejer ooo balik kerjer....


hu hu nilah saat yang paling memilukan...wargh aku terpaksa tinggalkan makabah aku lagi...terpaksa balik untuk teruskan kehidupan...dalam istilah lain cari duit...malas betullah nak kejer...alangkah indahnya duniani kalau hari2 goyang kaki jer duit masuk...ada xkejer camtu kawan2...bagi tahulah aku aku nak aplly...he heh....kasi pelangkung sekali...bisa tu..babab nanti baru tau

hari yang aku akan ingat sampai biler2...


hari ke 7 raya bersamaan 26hb adalah hari yang paling sedih wat aku...kenapa orang yang aku sayang mesti tengking aku camtu???sapaer aku disisi dia???xsayang lagi ker dia pada aku??mana pergi kasih sayang dia pada aku selama ini???kenapa???tu semua lah yang bermain kat fikiran aku..dia tegurpun aku wat xtau jer...adalah samapi seminggu aku diamkan diri..walaupun seksa tapi sesekali aku perlu ego....biar dia tahu apa yang dia wat kat akutu salah....aku sedih ngan sikap dia...sedih...kecewa...tapi kerana hormat n sayang n kenangan dulu yang terlalu banyak yang aku xmampu lupa aku terpaksa terima maaf dia walaupun cara dia maaf xseperti yang aku harapkan dengan salah dia yang besartu....hanya setakat belanja makan,...tapi yang llah aku syukur cz semuanya dah ok...tapi bohonglah kalau aku cakap aku dah lupa kisah tu....its still in my mind ok...selagi aku boleh bersabar n maafkan dia aku still akan terima dia seadanya...but ples dont do it again...aku just seorang manusia....

Erm....nak mula mana erk...giler lama xmenulis

ok let me start from raya ok...tahun ni giliran belah mertua so dengan rela tanpa terpaksa aku beraya kat rumah mertua aku..he he...mana nak sama beb rumah sendiri ngan mertua...tempat jatuh still dikenang...hehe...macam cikgu BM plak...raya cambiasa orang p rsemayang raya aku menjaga cikman kat rumah...xder maknanya nak bawa dia...habis kecoh bising satu surau nanti...pagi pagi pkaikan dia baju melayu n sampin...xsamapi setengah jam dah tinggal seluar jer...panas beb...lepastu diapun lena...ok yang tradisi malas nak p raya sekampung doklah kat rumah....petang terpaksalah p rumah sedara belah husbang aku...then balik...ops my mak n abah datang jengok aku...rindu akulah tu..kih kih...tarak malu ngaku...yeker makabanh rindu aku???yekan jerlah ok...gambar raya nanti aku tempek ok...raya ketiga baru balik rumah aku..tak sabar betu beb