AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Tuesday, March 1, 2011

saya kurus???ops gemuk ker???

erm camna nak cakap erk....sebelum tu izinkan saya nangis dulu warghhhhhhhhhhhhhhh..ok ok dah puas...kawan2 saya gemuk ker....tu lah yang diperkatakan oleh kawan ofis saya...gemuk naik gemuk..(saya naik myvi)...itulah perumpamaan tersebut....lohat gambar kat bawah dan bagitau saya samaada saya gemuk atau tidak...


ni gambar terbaru ok...sila adili dengan xadil dan xsaksama maksudnyer siler cakap saya kurus walaupun saya sememangnyer dah gemukk...huhuh

nilah rupanyer si gemuk naik gemuk tu....huhu

pencarian harta karun @ susu dumex


huh aku rasa dah cam masuk pertandingan cari harta karun cz dari minggu lepas lagi aku ngn husband aku dok cari susu dumex tu...dari alamanda ke pkns, dari pkns ke warta, dari warta plak ker mines dan akhir sekali berakhir di mydi namun keputusan masih mengecewakan....aduh sedih betul aku....mana pergi semua susu2 tu...selalu xder plak jadi camtu....bulan ni plak jadi...stok susu kat rumah dah nak habis....macam mana ni...gelabah gelabah....bukan gelabah aper cuma aku takut biler dah habis stok aku nak bagi susu aper kat anak aku....ops jangan cakap bagi susu aku ok...susu aku dah xder....sejak iman 2 bulan lagi...aper2pun hari ni pencarian aku masih diteruskan ....mungkin ke alamanda pagi ni cz bos aku xder....doakan aku jumpa harta karun tu tau ....kawan2 kalau jumpa susu tu bagitau aku ok...


ginilah susu tu tau kawan2....harta karun yang aku cari..susu ini ahmad albab yang punyer