AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Thursday, April 2, 2009

balik kampung...oooooo balik kampung..hati riang

balik kampung...oooooo balik kampung..hati riang....perjalan jauh xku rasa...kerna hati ku melonjak sama...ingin berjumpa sanak saudara..yang selalu bermain di mata.....oit..apa merepek2 ni tuan blog..belum raya...harap maklum yer...he heh biasalah extd baru balik dari kampung setalah lama xbalik....adalah 4 bulan....lama ker???bagi aku lama tu...tapi biler dok kampung rasa sekejap betul..adui biler nak balik lagi ni...duitnyer gak ada...erm sepanjang balik kampungni...aku n laki aku apa lagi p kene semua makanan kat tepeng....nak bagi laki aku rasa...tengok citer warung kiterlah tentang makanan kat tepeng..apa lagi laki aku dan dan tu mengidam cam pompuan pregnt..aik penat...p kuala sepetang p kener mee udang banjir....lani kalau korang lalu kat situ semua kedai dah ada jual mee udang banjir....aura tersebut dah melanda yer...bukan aura mee jer yang melanda..aura mengundipun...almaklumlah nak mengundi....layan jerlah..tapi aku tetap xp mengundi....kuing kuing kuing....then p kener kuewtiau doli..xsedap manapun tapi terpaksalah aku ikut je selera dia...so makannnn....