AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Tuesday, September 8, 2009

rayaaaaaaaaaaaaaa


he he sory terlalu excited nak raya walaupun posa xpenuh...sla bush pada diri sendiri...erm nak citer pasal raya...dalam berjimat cermatni...aku telahpun mempunyai 5pasang baju kurung untuk raya n 2pasang baju casual....1 pasang baju raya telah dipakai cz xsabar nak raya lambat sangat...so tinggallah 4 baju kurung raya.2 berlengan spa q n 2 baju kurung biasa...wah wah mcm budak2...kasut rayapun dah beli 2.nipun ada niat hati lagi nak tambah satu lagi warna putih cz dah ada warna hitam n coklat...biler nak beli kasut warna putih tergedik2 pulak nak ada handbeg putih...nak sedondon gitu...kuing kuing..cik hubby aku dah ada satu baju melayu pink...kih kih...harap maklum yer tema aku kali ni pink...n 2baju casual with seluar jeans n slack...my little hero pulak ada satu baju melayu pink n 4 pasang baju casual...tok kat kampung plak cakap yang diorang dah beli 2 baju so melaramlah cikman kali ni....dalam bergumbira sedih gak cz kalini aku raya kat rumah hubby aku...wargh sedihnyer..............first time raya puasa kat tempat lain...raya haji dulupun aku nangis...telah memujuk mujuk cik hubby untuk bawa aku beraya di kampung aku raya pertama....harap2lah misi aku ini berjaya.... he he...............erm kuih raya aku dah tempah 2jenis untuk dua2 kampung aku...tinggal nak beli kek jer nanti................so selamat hari raya kawan2.............