AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Thursday, December 31, 2009

azam????????


erm harini aku nak citer apa azam aku...

-nak jadi anak yang baik....isteri yang baik....mama yang baik....pekerja yang baik.........
-xnak tinggal sembahyang...nak rajin baca quran
-nak beli rumah
-nak wat harta banyak2
-nak pindah ke putrjaya
-nak bagi cun kereta
-nak dapat apc

selamat tinggal 2009 welcome 2010..


aha arini last aku kejer????ops bukan aku nak pindah@ berhenti kejer tau tapi arinilah hari aku terakhir kejer di tahun 2009....orang lain ramai cuti aku terpaksa kejer...kih kih sila gelak pada diri sendiri...ni semua gara2 aku yang gatal menghabiskan cuti tahnan aku..........cuti aku tinggal 0 ok..........esok dengan rasminya cuti aku kembali banyak......horeeeeeeeeeeeeee..selamat tahun baru fiza...selamat tahun baru makbah....selamat tahun baru sayang..selamat tahun baru cikmannnnnnnnnn.selamat tahun baru kawan2................selamat tahun baru semua

kursus di penang..........




cayalah buat pertama kalinya aku naik kapal terbang ........tolong jangan kutuk yer....aper2pun layan jer....aku kursu kat grand continental hotel penang....dari 14-17 hb..................naik mas yer.....ambik ko nak naik kapal terbang sangat kena lah sabar membayar duit teksi yang aku rasa cekik darah giler rm 42 walaupun bukan jauh sangatpun..............aku rindu anak aku.........suami tersayang........kerana pengorbanan diorang aku ada beli 3 baju untuk suami aku....baju cikman 1 n kasut yang kiut snagat....aku????xperlah lain kali...............okuntuk mak n abah aku jeruk dari penang........nak alik jumpa mak,abah,,alang n suami dia n family ejo......

gambar kursus xder yer cz saya adalah peserta yang paling kusyuk n tamaduk yer..xder masa untuk bergambar..gambar ni ketika merayau di sekitar pulau pinang bersama anak buah n bos saya...disamping menghabiskan duit..

ni adalah gambar yang paling mahal bukti saya dah naik kapal terbang..aduh...sila jangan kutuk yer..kutuk jer dalam hati yer...harap maklum

raja haji.........


selamat hari raya...entry yang terlalu basi tapi kegatalan untuk wat juga................kerana apa????kerana kau beraya di rumah aku........horeyyyyyyyyyyyyyy...aku beli satu baju melayu n satu baju biasa untuk anak teruna aku....aku n husbnd sepasang sorang jer....aku lagi sedih langsung xberjahit lagi.hahah...........erm aktiviti akli ni kami konvoi balik kampung mak aku....sangat best................

jalan2 ke PD


ha ha...buat pertama kalinya kami skeluargaakan p mandi manda di laut..he he....tempat dituju adalah d PD...dengan tak tau jalan nyer kami redah jer....sangat seronok percutian ini...haha..sampai jer kat PD tempat yang aku pernah kursus dulu kami parking kat situ...tapi tengok macam xbest jer,...terus bagi idea kat cik suami p teluk kemang...kat mana???sekali lagi kami redah...akhirnya sampailah kat tempat yang ingin dituju...terus cari port nak lepak...alahai penuh lak..then terpaksalah sewa temapt n payung...erm bolehlah rm13 sehari...haha anak teruna aku takut air...baru ku tahu,,,,kih kih...aper2pun setelah seharian disitu bolehlah dia samapai xnak naik...aik anak mama anak mama...picture nanti yer...walaupun mungkinlambat akan tempek juga


cikman ngan mama dia

hero aku

cikman ngan abah dia


hasil rembatan kami di pd