AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Tuesday, March 8, 2011

cemburu....erm..


cemburu...isu sensitif ni bagi kaum wanita....korang kuat cemburu tak...aku memang akui aku i kuat cemburu.....sikit2 nak cemburu...aduh...aku sendiri pun xfaham ...tapi yang pastinyer aku memang kuat cemburu...berapa banyak perkataan cemburu dah.....sila yer buat ayat menggunakan perkataan cemburu murid murid..ok ok berbalik pada isu cemburu...ni adalah tanda2 cemburu aku yang memang dah berleluasa dan xboleh dibendung lagi..



dengan mokpok (ayat perak yer)


aku akan cemburu kalau makabah aku asyik p rumah adik beradik yang lain jer...rumah aku xnak p...yer aku tau aku dok jauh berbanding adik beradik yang lain tapi aku memang cemburu...aku juga cemburu kalau makabah asyik citer pasal adik beradik yang lain jer kat aku biler aku call makabah...ho ho....(aduh tu pun nak cemburu fizani....adikberadik ko juga)


ngan anak teman (cik man)


aku juga cemburu kalau iman asyik ngan abah dia jer....kadang2 ada juga dia gatal nak abah dia...sikit2 abah dia...ho ho tapi selalunyer dia pasti nak ngan saya.......yahooo...untuk iman amaran yer...sila rapat ngan mama berbanding abah ok cz mama yang ngandungkan iman tau...lahirkan iman..ingat senang( hoi fiza tu suami ko n abah dia juga....huh)


ngan suamiku (ewah ayat sweet gitu)


ni lagi.....huh nilah makhluk tuhan yang aku paling cemburu...apa saja yang dia wat aku akan cemburu....xtaulah nak kategori cemburu buta ker tak....aku akan cemburu kalau tepon dia asyik berdering jer ngan mesej atau call..walaupun biler aku tengok ngan jantan ok dia mesej...aku juga cemburu biler dia asyik cium dan ralit ngan iman jer...aku ni dia xgomol2....marah ni marah ok...(anak sendiri pun boleh cemburu ker)...macam2lah aku cemburu kat dia...xlarat dah nak menaip...banyak sangat


kojer...


aku juga cemburu biler kawan naik pangkat terutama kawan yang sama lantikan ngan aku naik pangkat..aku nak juga wei....aku akan usaha sampai aku dapat cam kawan aku .....korang semua doakan untuk aku yer....

tu saja yang aku cemburu kot....aku ni jenis spesis yang akan cemburu ngan orang2 yang aku sayang cz ni maksudnyer aku sayang diorang ni..tu yang aku cemburu,...kalau xbuang karan jer....




muka aku yang kit miut kalau kuat cemburu..tu yang aku kuat cemburu...ho ho