AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Friday, April 3, 2009

mak..adik sayang mak,.....jangan sakit-sakit lagi yer....

dalam seronok-seronok aku balik kampung ada juga yang menyedihkan hati dan sanubari aku yang sememangnya sensetif ini...mak mak....kenapalah xbagitau adik sedangkan aku mesej n cal mak aku hari hari tapi aku tetap xtau..adakah aku yang tak peka ngan semuatu????bukan pekak yer....anak ker aku camni????wahhh mak adik mintamaaf...aku memang xsedarpun...sebab masa call mak aku ok jer...abah aku kata kencing manis mak aku dah naik n hampir2 nak merebak ke buah pinggang.....mana aku xrisau dan sedih..dan dan tu air mata aku mengalir....aku takut...semua adik beradik aku tau...aku jer yang xta..abang2 aku semua dah beli apa yang patut untuk mak aku makan....sorangtu akan checkparas gula mak aku hari2.....aku?????tapi mujrlah abah aku kata dah makin ok....mudah2an xnaik lagi kan mak....Ya Allah janganlah Engkau ambil orang2 yang aku sayang sebelum Engkau mengambil aku dahulu....aku xsanggup...aku xkuat nak hadapi dugaantu...ambillah aku dulu Ya Allah....tulah doa aku hari2 lepas sembanhyang....salahkah aku doa camtu...tapi aku memang xsanggup...walaupun aku kuat melawan tapi aku sayang sayang kat makabah aku...sumpahhhhh..yang paling sedih lagi..malamtu boleh pulak mak aku bagi barang kemas dia yang banyak tu kat aku n kakak aku...wah apakah maksud semua ni....aku cuba berfikiran negatif....tapi bohonglah kalau aku xfikir lain...alasan mak aku biler aku tanya mak aku cakap mak aku xnak kener bayar zakat banyak sangat..tu yang dia sedekah...masa aku nagis tu...mak akupun nagis gak.....ni yang berat hati aku nak balik KL semula...tapi aku kejer...terpaksalah aku balik dengan harapan makabhaku sentiasa dalam lindungan Tuhan Yang Maha Esa.....