AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Powered By Blogger

Friday, October 16, 2009

hari yang aku akan ingat sampai biler2...


hari ke 7 raya bersamaan 26hb adalah hari yang paling sedih wat aku...kenapa orang yang aku sayang mesti tengking aku camtu???sapaer aku disisi dia???xsayang lagi ker dia pada aku??mana pergi kasih sayang dia pada aku selama ini???kenapa???tu semua lah yang bermain kat fikiran aku..dia tegurpun aku wat xtau jer...adalah samapi seminggu aku diamkan diri..walaupun seksa tapi sesekali aku perlu ego....biar dia tahu apa yang dia wat kat akutu salah....aku sedih ngan sikap dia...sedih...kecewa...tapi kerana hormat n sayang n kenangan dulu yang terlalu banyak yang aku xmampu lupa aku terpaksa terima maaf dia walaupun cara dia maaf xseperti yang aku harapkan dengan salah dia yang besartu....hanya setakat belanja makan,...tapi yang llah aku syukur cz semuanya dah ok...tapi bohonglah kalau aku cakap aku dah lupa kisah tu....its still in my mind ok...selagi aku boleh bersabar n maafkan dia aku still akan terima dia seadanya...but ples dont do it again...aku just seorang manusia....

No comments: