AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Powered By Blogger

Friday, October 16, 2009

Erm....nak mula mana erk...giler lama xmenulis

ok let me start from raya ok...tahun ni giliran belah mertua so dengan rela tanpa terpaksa aku beraya kat rumah mertua aku..he he...mana nak sama beb rumah sendiri ngan mertua...tempat jatuh still dikenang...hehe...macam cikgu BM plak...raya cambiasa orang p rsemayang raya aku menjaga cikman kat rumah...xder maknanya nak bawa dia...habis kecoh bising satu surau nanti...pagi pagi pkaikan dia baju melayu n sampin...xsamapi setengah jam dah tinggal seluar jer...panas beb...lepastu diapun lena...ok yang tradisi malas nak p raya sekampung doklah kat rumah....petang terpaksalah p rumah sedara belah husbang aku...then balik...ops my mak n abah datang jengok aku...rindu akulah tu..kih kih...tarak malu ngaku...yeker makabanh rindu aku???yekan jerlah ok...gambar raya nanti aku tempek ok...raya ketiga baru balik rumah aku..tak sabar betu beb

No comments: