AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Powered By Blogger

Thursday, March 31, 2011

aprilfool

huh pagi2 lagi abah saya dah telefon saya dan kena kan saya ...huhu..nak tau apa yang saya terkene layankan dialog citer kat bawah tau


abah: hai dah sampai ofis ker???


saya: yup dah sampai abah...


abah: semalam dengar xberiter yang syarikat perodua suruh hantar balik keter2 myvi yang dibeli cz kener tukar tayar lain...xpakai tayar bulat lagi cz xseseuai...


saya: hah????xtaupun...(sambil blur2)


abah: sajer jer..aprilfool...


saya: oh pandai dah abah yer..uptodated sekarang....


kesimpulannyer aku sendiri pun xingat yang hari ni aprilfool....huh xsangkai abah aku dah pandai bab2 ni..saper ajar aku pun xtau..huhu... apaer2pun kawan2..aprilfool jugalah......layan

No comments: