AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Powered By Blogger

Monday, March 14, 2011

anak saya dah besar rupanyer

erm..haritu saya, en suami n iman ke lamanda..samapai kat ruangan jual basikal kat carefour iman ternampak basikal..memang masa tu tengah sale basikal...saya ngan en suami memang dah lama plan nak beli basikal utk dia coz dia suka sangat naik basikal..pantang p rumah orang kalau ader basikal jer mesti nangis2 nak naik...so iman mun merengekrit nak basikal...huhu...cakap kat dia nanti2pun xblh...ingatkan nak cari kat kedai basikal area bangi or kajang tapi terpaksalah beli juga...rm99.90...balik rumah xsempat nak cuci n buka plastik terus nak naik....biler dia naik jer basikal rupa2nyer dia dah pandai kayuh..laju plak tu....dalam hati saya cakap..dah besar rupanyer anak mama ni..tapi kemanjaan dia buat saya rasa yang dia masih kecil pada diri saya..tahun depan saya plan nak ader baby lagi tapi entahlah...saya rasa takut kalau budget saya xcukup plak...camna erk....memang saya tahu setiap anak ada rezeki tapi>...........................???
tinggalkan persoalanlah pada permasalahan saya tu...abaikan jer..
gambar kat bawah adalah aksi2 anak saya ketika naik basikal baru dia....basikal kecik cantik..tu yang dia kata...

koner baring tu..saya yang takut dia jatuh..

abaikan nyer dia xpakai baju tu

safety..siap pakai topi ..dia nak topi orang naik basikal tapi kitorang xbeli lagi..so saya bagi jer topi askar dia..huhu....mujur dia kata ok....isi minyak sekejap

No comments: