AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Powered By Blogger

Thursday, December 31, 2009

kursus di penang..........




cayalah buat pertama kalinya aku naik kapal terbang ........tolong jangan kutuk yer....aper2pun layan jer....aku kursu kat grand continental hotel penang....dari 14-17 hb..................naik mas yer.....ambik ko nak naik kapal terbang sangat kena lah sabar membayar duit teksi yang aku rasa cekik darah giler rm 42 walaupun bukan jauh sangatpun..............aku rindu anak aku.........suami tersayang........kerana pengorbanan diorang aku ada beli 3 baju untuk suami aku....baju cikman 1 n kasut yang kiut snagat....aku????xperlah lain kali...............okuntuk mak n abah aku jeruk dari penang........nak alik jumpa mak,abah,,alang n suami dia n family ejo......

gambar kursus xder yer cz saya adalah peserta yang paling kusyuk n tamaduk yer..xder masa untuk bergambar..gambar ni ketika merayau di sekitar pulau pinang bersama anak buah n bos saya...disamping menghabiskan duit..

ni adalah gambar yang paling mahal bukti saya dah naik kapal terbang..aduh...sila jangan kutuk yer..kutuk jer dalam hati yer...harap maklum

No comments: