AkU DaN dUnIaKu

FiZaSyAmImAn

Search This Blog

Followers

Powered By Blogger

Wednesday, September 9, 2009

sambungan citer sakit hati n geram


hari isnin cuti...memang dalam 3 haritu hati aku xtnteram...rasa cam nak beli nom tepon baru n cakap carut marut kat dia..baru puas hati aku...tapi hubby aku cakap sabar...wat cara profesional..tapi aku cakap lambat..aku nak dia kena sekarang

hari selasa kejer bos aku tanya lagi dah ok ker....aku ckp ok jer cuma aku xkan tegur sial tu lagi...n aku xkan sign apa2pun lepas ni...lantaklah nak urgent ker...xder orang ker...ada staf lain nak minta sign pun aku xsign...aku bagi kat bos cz xnak ada orang kata lagi...

jumpa kat ofispun sial tu wat cam xbersalah jer...sakit hati aku...lantak kolah...aku xmatipun kalau xkawan ngan ko...then bos minta tolong sig..aku cakap aku xnak..kalau nak aku sign juga tolong bagi surat hitam putih...

then terkeluarlah email ni yang disend kepadasemua staf yang terlibat..

Khairul Nizar B. Khalid [nizar@nuclearmalaysia.gov.my]

Tarmizi B. Mohamed Salleh; Rosilawati Bt. Sapiee; Siti Nur Farhana bt. Nor Azani; safrizan; Nadiah Bt. Sahim @ Ibrahim; Maznah Anum Bt. Othman; Siti Nurulaina Nasrodin; Mohd Ridzwan Abdul Rahman; 'Noorfizawati Binti Saidin'; Suhada; Salwa Husna bt. Mohamad Razib

SIGN PADA KEW 8 DAN REKOD SERVICE

Salam,

Saya just nak inform jika Pn Fizawati sign kew8 atau rekod service atau apa2 pon adalah dibawah bidang kuasa beliau sebagai Penolong Pegawai tadbir unit perkhidmatan dan perjawatan. Istilah unit sulit tu adalah secara pentadbiran. Beliau merupakan orang ranking kedua selepas saya . saya tak tahulah bila masa wujud unit sulit buat kerja2 sulit sahaja. Mintak u all as my staff amik berat tentang perkara ini.

Saya ucap terima kasih because u all hormat saya sebagai pegawai but please do so kepada Pn Fizawati as she is Penolong Pegawai. Bukan maksud saya nak dihormati tapi kalau nak tegur or anything please do it dalam keadaan seorang dengan seorang dan bukan menjerit atau sebagainya di khalayak ramai. Please sebab ini melibatkan airmuka kakitangan itu sendiri ok. If kalau bermasalah dan kalau dalam perbincangan tertutup. That is ok untuk express anything.

So saya mintak sangat2 jgn la ada perkara2 yang jadi macam minggu lepas. Kalau perasan atau tak. If anything yang saya arahkan kepada Pn Fizawati adalah muktamad. beliaun juga pembantu saya bg sector perkhidmatan secara hakiki dan boleh sign ape jua dokumen dalam sector ini. Cuma beliau diletakkan di dalam unit sulit. Itu sahaja.

Hope clear. Sebab saya tau selama ini anda semua telah dibiasakan unit sulit is sulit and sector perkhidmatan is separate unit sedangkan kita adalah satu unit. OK.

Salam,


puas gaklah hati aku ngan emailni....then aku terserempak ngan dia dia masih lagi wat muka sial diatu...hah hah lantak kolah...

No comments: